Sunday, September 19, 2010

Departure Lounge @Solaris

想要去好久了。每次都不成事。
昨天终于如愿以偿了。
拉了Ricky一起去。
有时想想还好他还是单身。
哈哈,不然我就没伴了。
但他现在也蛮享受单身吧。


那里的环境还不错。
很安静,舒服。
叫了一杯 Ice chocolate。
但觉得没什么特别。
Ricky 说那里出名chocolate。
我觉得so so 而已。
有时我怀疑是否是我的舌头有问题。
好久没尝到好喝的饮料。
就连从前觉得好喝的咖啡。
现在也觉得不怎么样了。



















6 comments:

cally said...

很不错@@
好好享受的下午茶~~~

koonliang said...

咖啡和电脑.
it means still need to work =(

- Joleen - said...

我好想去Starbucks和IceMocha 。。。

koonliang said...

等你回来,我带你去。但 hot mocha 就好了。=)

swing18 said...

have a nice place with nice coffee at Typica, Shaw Parade. Got chance, go to try it.. nice environment... :)

Swing/SzeYuin

koonliang said...

I got to know this place from siao hui, also because the pic from your fb =)